Şeker Hamurundan Pasta Figürleri (Hello Kity)


Merhaba; ben Hello Kity...Beni yada elbisemi nasıl buldunuz?


Uzun zamandır aklımda olan şeker hamurundan pasta figürlerini nihayet denemeye koyuldum.İlk denemem şirinlerdi ve oldukça zor bir model seçmişim, pek başarılı olduğum söylenemez ama üçüncü denememde Hello Kity figürüm benim açımdan hiç de fena olmadı.İlk denemelerim olduğundan dolayı yapımı oldukça zaman almasına rağmen müthiş zevkli bir çalışma oldu.Sıradaki çalışmam butik kurabiye modellemeye devam edeceğim ve sizlere fikir olması açısından da paylaşacağım.Yapımı nasıl oldu derseniz bunu yazı olarak anlatmak inanın çok zor, bende internetteki yabancı sitelerden yararlanarak bir şeyler yapmaya çalıştım.

Ela bebek için yaptığım kurabiyeleri görmek için lütfen buraya tıklayınız.
Doğum günü partimizi görmek için buraya tıklayınız.

Hello Kity'im hakkındaki yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum...

Sevgili anneler "Bebeğimin Güncesi" olarak bizi buralardan da takip edebilirsiniz;
İnstagram adresimiz:http://instagram.com/bebegimin_guncesi
Facebook sayfamız: https://www.facebook.com/KaaninGuncesi 

Paylaşım grubumuz: https://www.facebook.com/groups/537990606274830/
Grup içeriği: Montessori uygulamaları, çocuklar için aktiviteler, bebeklerde yeme sorunsalı/yeme alışkanlıkları, bebeklerde beslenme, bebeklerde uyku sorunları, bebeklerde hastalık gibi bir çok konuda annelerimizle birlikte paylaşımlarda bulunuyoruz.Kısacası bebeğe dair herşey...

                                          

9 yorum:

  1. duygu kevran çimen20 Ocak 2014 05:53

    çok imreniyorum böyle zaman ayırıp ve ilk denemede bu kadar güzel iş çıkaran bayanlara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, herkesin mutlaka bir yeteneği oluyor ama işte bizler bunu keşfedene kadar sanırım zaman epey geçmiş oluyor galiba :) Eminim sizde deneseniz, yapabilirsiniz diye düşünüyorum...

      Sil
  2. Bayıldım, bayıldım, heykeltraş olacak kadınmışsın valla :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pnar ablacığım çok teşekkür ediyorum utandırdın beni...Ama benim hayran kaldığın kişi de sensin...

      Sil
  3. heeey gayet başarılı, enden tam not aldın :)

    YanıtlaSil
  4. Masallah size burcu hanim, bir numarasiniz ve yaptiginiz calismalariniz da bir numara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suzan hanım;sizin bu denli güzel sözlerinizde beni çok mutlu ediyor bunu özellikle belirtmek isterim

      Sil
  5. Masallah size. Bir numarasiniz yaptiginiz calismalarnizda bir numara!!!

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...