İlk Saç Traşımız

Kaan Saç Traşı Oluyor


Babası uzun zamandır oğlumun saçlarını kestireceğim diye tutturmuş olmasaydı sanırım bu tıraş mevzusunu henüz gündemimize almamış olur, arada saçların uçlarından azar azar alarak idare etmeye çalışmaktan öteye gidemezdik...


     Neyse ki babası oğlunun saçları yüzünden bu sıcaklarda daha fazla sıkıntı çekmesine dayanamadı da ben de süper teyzemiz İlknur’u görev başına çağırdım. Ondan bahsederken hep süper teyzemiz diye söylüyorum, burayı takip eden arkadaşlarım artık biliyorlar. Kaan’ın neredeyse bütün ilklerinde süper teyzemiz İlknur başrollerdeydi. İlk banyosu, ilk tırnak kesimi, ek gıdaya geçişteki ilk lokmalarımızda ve şimdide ilk tıraşımızda bizi yine yalnız bırakmadı.

İlknur teyzemiz sayesinde oğlum ilk tıraşını evimizde banyosunu yaparken oldu. Zaten ben babasının kuaföre götürme önerilerini oğlumun oralarda rahat durmayacağını düşündüğüm için kafadan reddediyordum. İlknur makas ve tarağı kapıp geldiğinde bende banyoda Kaan’ın küvetini suyla doldurdum, içine oğlumun sevdiği birkaç tane oyuncağı attım ve Kaan çok sevdiği suyun içinde oyunlar oynarken süper teyzesi de saçlarını kırpıverdi. Hem dökülen saçlar oğlumu hiç rahatsız etmeden küvetinin içine toplandı, hem de oyun oynamakla meşgul olan Kaan teyzesinin ve bizim işimizi hiç zorlaştırmamış oldu.

Buraya yazdıklarımı toparlarken ve videoları yüklerken bir kere daha farkına vardım ki zaman çok ama çok çabuk geçiyor. Benim oğlum büyümüşte adam olmuş artık. Kocaman adam olduğu için de ilk tıraşını yaptırıvermişiz. Sıradaki “ilk”imiz de görüşmek üzere hoşça kalın sevgili dostlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...