Nurturia Buluşması Bizdeyiz


 Kıpraşmaya başlayınca insan duramıyor :)), aslında hiç aklımda yokken hemen ertesi hafta bir kez daha, bu sefer bende buluşmaya karar verdik. Temizlik yaparken aklıma gelivermişti bir buluşma organize etmek ve hemen Burcu ile Aysu’yu aradım. Sonra da “Nurti” de duyurdum ki katılmak isteyen başka arkadaşlar olursa buyursunlar gelsinler diye. Nitekim Yağmur(Yağmur_nehir), Gizem(gizemmm) ve Gizem(gizemfiliz) de bize katılmak istediler. Hem çok heyecanlanmış, hem de çok mutlu olmuştum. Çünkü bazısını hiç tanımadığım ama bir yandan da kendimi çok yakın hissettiğim arkadaşlarım gelecekti. Misafir ağırlamayı ezelden beri severim zaten, ayrıca yeni tanışacağım arkadaşlarım olacağı için de ayrıca sevinçliydim. Aysu son anda Amasya’ya gitme işi çıktığından bizi ekmek zorunda kaldı, Berna ise Belizsu ateşlendiği için aramıza katılamadı.

     Herkes geldiğinde evde tam bir bayram havası oluştu. Evimin hiç bu denli neşeli, hareketli ve keyifli olduğunu hatırlamıyorum. Bebeklerin daha gelir gelmez aynı anda uykusu gelince tam bir curcuna yaşandı. 3 odamın her birine hemen birer tane yer yatağı yaptık, anneleri bebelerini uyuttu. Ama benim oğluşuma yatacak yer kalmadı ve Kaan açıkta kaldı :)) Böyle durumlarda hemen alt komşumuz ve aynı zamanda süper teyzemiz İlknur imdadımıza yetişir. Yine öyle oldu ve hemen Kaan’ı aşağı indirdim ama oğlumun inadı bana çekmiş, bu kez uyumak istemedi. Bir yandan da misafirlerim evimde kahvaltı masasında beni bekledikleri için Kaan’la birlikte tekrar yukarı çıktık. Bebeklerle uğraşmaktan ancak saat 13’te kahvaltıya oturabildik. Saat kahvaltı için ne kadar geç de olsa hep birlikte hem sohbet ettik, hem de kahvaltımızı yaptık. Bir yandan da bebekler de teker teker uyanmaya başladı. Bende fırsat bu fırsat deyip Kaan’ı uyutmaya kaçtım. O yorgunluğun üzerine sağolsun hemencecik daldı ve tam 2.5 saat deliksiz uyuyarak annesine misafirleriyle ilgilenebilsin diye müsaade etti. Diğer taraftan da uyanan bebeklerin karınları acıkmaya başlamıştı. Hemen mutfakta bebekler için çorba yaparak herkese paylaştırdım. Tam bu zamanlarda Yağmur’da biraz gecikmeli olarak aramıza katıldı. Ve herkes elinde bir kase, odanın bir köşesinde bebesine yemek yedirmeye başladı. O kadar komik ve curcuna bir görüntüydü ki bir yandan bebeleri doyuruyor bir yandan da gülmekten kopuyorduk. Bazı bebekler yemek istemiyor, kimisi de çorbayı hüpletiyordu. Sizin anlayacağınız biz hem eğlendik, hem de bebeklerimiz bir araya gelmiş oldu. Gerçi benim oğlum diğerlerine pek katılamadı, ama diğerleri gayet güzel oynadılar.

     Evet dostlar; koca bir günde olanları şu kısacık sayfaya sığdırmak zor. Sözün özü, kahvaltılar yapıldı, kahveler içildi, sohbetler edildi, tabaklar doldu boşaldı, bebekler uyudu, uyandı. Hep beraber gülündü ve oynandı. Bir karmaşayla başlayan gün bir jet hızıyla ama bir o kadar da keyifle geçiverdi. Katılan arkadaşlara bir kez daha teşekkür eder, katılamayan arkadaşlarıma da selamlarımı iletirim. Nasıl olsa başka bir kıpraşma da tekrar bir araya geliriz. 



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...