Baskı Boyama Çalışmamız (26 Aylık)

Oğlumun boyama gibi, oyun hamuru gibi etkinliklerle pek işi olmadığı için sürekli arayış içerisindeyim.Ne yaparsam sevdirebilirim acaba? Hangi boyama malzemesi ilgisini daha çok çeker? Farklı bir şeyler bulmalıyım gibi bir çok soru işaretlerini kafamda cevaplamaya çalışırken diğer taraftanda çeşitli boya malzemeleri deneyerek bulmaya çalışıyorum.Parmak boyası, pastel boya kalemleri, mum boya kalemleri, kuru boya kalemleri, keçeli kalemler v.s bir çok çeşit denedik ama yok yok...ilgisini çekmiyor.Bir tek sulu boya ve baskı boyayı denememiştim.Itslmagical oyuncak mağazasını dolaşırken baskı boya aparatlarını görünce çok hoşuma gitmişti ve almıştım.Bu akşam onu çıkartmaya karar verdim, keşke daha önceden çıkartsaymışım. Baskı boyama etkinliğimiz, boyama yapmayı sevmeyen oğlumun ilgisini çekmeyi başardı.

Kutunun içinde 12 çeşit aparat ( kelebek, balon, ev, çiçek, meyve figürleri, hayvan figürleri gibi) olmasına rağmen oğlum bir tek balık yapmayı tercih etti, bende konsantrasyonunu hiç bozmadım.Hangisini istiyorsa onu yapsın, benim için önemli olan boyalara karşı ilgisinin artmasıydı.Baskı boyamamızla keyifle ve uzun süreli konsantrasyonla zaman geçirmeyi başardık bakalım zamanla ilgisi devam edecek mi?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...