Nurturia Buluşması Avcılar Pelikan AVM'deyiz

Nurtiria yani kısaca nurtinin bu yönünü seviyorum,çok güzel dostluklar kazanıyor, güzel paylaşımlarda bulunuyoruz.Nurti anneleriyle bir araya gelmek hem çocuklarımız için, hemde bizim için oldukça keyifli ve faydalı oluyor.Bol bol çocuklarımız hakkında konuşma fırsatı yakalıyoruz.

Öncelikle bu buluşmaya yani bizim tabirimizle kıpraşmaya beni davet ettiği için Cansu'ya gönülden teşekkür ediyorum.Tek hüznüm kıpraşma saatinin tamda oğlumun uyku saatine denk geldiğinden oğlumu bu kıpraşmaya getiremedim, oğlum yeni arkadaşlarıyla tanışamadı :( Diğer taraftan da uzun bir aradan sonra çocuksuz bir faliyette bulunmanın rahatlığını doya doya yaşadım.

Kıpraşmada Cansu(cansu88), Merve(mca), Pınar(happyipek), Özlem(ghost), Banu(bcost78), Özlem(nildiynesinannesi) vardı.Bütün arkadaşlarım hepsi çok tatlı,hoşsohbet ve keyiflilerdi.Cansum ahhh cansu yokmu...Espirilerine hayranım,muhabbetine hayranım.Merveyle nurtide uyku eğitimiyle ilgili mesajlaşmayla tanışmıştık,o gün bu gündür kendisinden elektrik aldığımı güncellerde güzel paylaşımlarda bulunduğumuzu söylemeden geçemicem.Pınar tam bir kafa insanı,tam benlik :).Banunun bendeki ilk izlenimi hanım hanımcık,sessiz, sakin, hoşsohbet hatun.Nil'in annesi Özlem gencecik tazecik bir anne olmasına rağmen fiziğiyle,boyuyla posuyla herkesi kendisine hayran bıraktı.Diğer Özlem annelik onun enerjisinden hiçbirşey eksiltmemiş maşallah :) Ama en önemlisi kıpraşmada tanıştığım arkadaşlarımın hepsi ama hepsinin güleç yüzlü ve pozitij olmaları çok çok hoşuma gitti, bir an bile sıkılmadım aksine çok keyif aldım.Bu kıpraşmanın en kısa zamanda tekrarının olmasını temenni ediyorum.






















2 yorum:

  1. Burcucuğum bende seni tanımaktan çok keyif aldım. Çocuksuz gelseydim enerjik olabilecektim ama malum aklım hep ondaydı, neyse bi dahakine:) fındıklar için tekrar tskler, merve

    YanıtlaSil
  2. Merveciğim iyiki sizleri tanıdım,bende çok mutlu oldum.Bence çocukla bile enerjin gayet yerindeydi,bende senin gibiyim oğlumla birlikte bir aktiviteye katıldığımda aklım hep oğlumda kalıyor.Annelik bu olsa gerek :) Rahat olamıyoruz malesef.Afiyet olsun kuzuma bol bol vitamin olsun.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...