Böyle Bir Balkonunuz Olsun İstemez misiniz?

"Annenin dünyası" bölümünde çocuklardan apayrı olan konuları paylaşıyorum.Bloga bu kadar emek verirken, bu kadar zaman harcarken kendime de küçücük bir bölüm ayırmanın hakkım olduğunu düşündüm.Sizce de öyle değil mi?

Arkadaşımız olan Emrah & Nazlı çiftini evine defalarca gitmiş olmamıza rağmen böyle bir balkonu olduğunu yeni gördüm. Görür görmezde hayran kaldım.Çiçek yetiştirmeyi olduğu bir günden bu yana çok severim, evimde de çeşit çeşit çiçeklerim mevcuttur. Ama bu balkonu görünce, rengarenk çiçekler açmış saksıları görünce kıskanmadım desem yalan olur.Böyle bir balkonum olmasını hep istemişimdir.

Çatalcada oturan Emrah & Nazlı çiftinin sadece balkonu mu güzel, tabiki hayır. Oturdukları bina üç katlı ve dışardan baktığınızda üç balkon var ve bu üç balkonda birbirinden güzel rengarenk çiçeklerle kaplı. Şöyle bir binaya baktığınız da yada etrafındaki bahçeye baktığınızda burda insan yaşlanmaz diye geçiriyor içinden. Ne diyelim sağlıkla,huzurla,mutlulukla otursunlar evlerinde.Umarım benimde bir gün böyle bir balkonum olur.
Balkona uzanan şeftali ağacını ise unutmamak gerek.Elini uzattığın an şeftalileri toplamak ne büyük keyiftir kimbilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...