Organik Bahçe

Beni bilen bilir, toprağa resmen aşığımdır.Ekeyim, dikeyim, yetiştireyim ama İstanbul gibi metropol bir şehirde bu hayali gerçekleştirmek ne mümkün.Çok isterdim şöyle doğayla iç içe bir köy hayatında yaşamayı.Artık emekli olduktan sonrayı beklemek sanırım daha doğru olur.

Bayram tatilinde Edirne/Enez de bir yazlık kiraladık. Kiralamamıza vesile olan Güven Sayın arkadaşımızın yazlığındaki bahçeyi görünce resmen içimin yağları eridi. Annesi öylesine güzel bir bahçe yapmış ki bayıldım, bayıldım, bayıldım.Sizlerle paylaşmadan edemedim.Songül teyzenin ellerine kollarına sağlık, afiyetle yesinler inşallah.Bizede domateslerinden, biberlerinden göndermiş sağolsun, öylesine lezzetlilerdi ki, pazardan aldıklarımızla hiçbir alakası yoktu.

Bu arada sevgili Güven Sayın oldukça profesyonel bir fotoğrafçı olmakla beraber, fotoğraflarına hayran kaldığımı söylemeden geçemicem.Aşağıda gördüğünüz üzere tüm fotoğraflar Güven Sayın aittir.




2 yorum:

  1. fotoğraflar da bahçe de gerçekten harika emeğinize sağlık burcucum

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ediyorum tuğbacığım.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...