Çekilişimizde Kazanan Talihlilerimizin Hediyeleri Sahiplerine Ulaştı

Öncelikle çekilişime katılan tüm takipçilerime ayrı ayrı teşekkür ediyorum.Çekilişimizde kazanan talihlilerimizi de bir kez daha tebrik ediyor, hediyelerini güle güle kullanmalarını diliyorum.

Bir kişi hariç kazanan tüm arkadaşlarımıza hediyeleri ulaştı,ulaşmayan arkadaşımızda tatilde olduğundan dolayı kendi isteği üzerine tatil dönüşü hediyesi kargoya verilecektir.Hediyeleri ulaşan arkadaşlarımızdan bir kısmı fotoğraf gönderdi fakat göndermeyen arkadaşlarımızda var, henüz fotoğraf göndermedikleri için onları malesef yayınlayamıyorum.Kendilerinden en kısa sürede yayınlayabilmem için fotoğraflarını bekliyorum.

Fotoğrafları gelen arkadaşlarımızın minikleri hediye oyuncaklarıyla oynarlarken.
Asıl kazanan talihlimiz: Tuğba Elma

Asıl kazanan talihlimiz: Kemal Gürbüz

Asıl kazanan talihlimiz: Cansu Eren 

Yedek kazanan talihlimiz: Mine Güvenç


6 yorum:

  1. tekrar teşekkür ederiz burcucum sana ve sevgili arzu'ya

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim sevgili tuğba, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. oyy paşam oyuncağıyla nasılda mutlu çok teşekkür ederiz burcu teyzesi çok sağol

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim, güle güle kullansın.Bol oyunlu günleri olsun:)

    YanıtlaSil
  5. 2. bebeğimiz için katılmıştım ama bebek gelmeden oyuncağı geldi bile,o gelene kadar abisi oynuyor :) tekrar teşekkürler vesile olup bu guzel oyuncağı bize kazanma imkanı sunduğunuz için.....

    YanıtlaSil
  6. Kemal Bey çekilişe katıldığınız için ben teşekkür ederim, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...