Oyun Grubumuz Bahçeşehirde


Havalar güzel olunca çocukları kapalı alana hapsetmenin hiçbir anlamadı olmadığını düşünüyoruz.Yaz ayı devam ettiği sürece oyun grubu etkinliklerimize açık alanda devam edeceğiz.Her ne kadar açık alanda çocuklarımıza faaliyet yaptıramasakta onların sosyalleşmeleri, oraya buraya koşmaları yetiyorda artıyor bile. Biz anneler içinde miniklerimiz içinde açık alanda etkinlik yapmak çok iyi geliyor.Çocukların peşinde koşmaktan dolayı yediğimizden bir şey anlamasak da annelerle ve çocuklarla açık alanda kahvaltı keyfi bir başka oluyor.Tıpkı çocuklarımız gibi bizlerde kötü enerjimizi atıp mutlu bir şekilde evlerimize dönüyoruz.Biz anne-babalar olarak ne kadar mutlu olursak bir o kadar mutlu bir nesil yetiştirmiş oluruz.Hepimizin çocukları aşağı yukarı yaşıt olduklarından annelerle aynı dili konuşmak, sorunlarımızı/mutluluklarımızı paylaşmak beni çok rahatlatıyor.İnanıyorum ki diğer annelerimizi de rahatlatıyordur.Bu arada aramıza yeni katılan Pervin hanım ve oğlu Kaan, Hatice hanım ve oğlu Yusuf Baha'ya aramıza hoşgeldin diyorum.Bu hafta mekan önerisini de Gönül annemiz tavsiye ettiği için kendisine teşekkür ediyorum.

Sizlere birazda bu hafta gittiğimiz bahçeşehirde ki Bella Vista Restoranttan bahsetmek istiyorum.Güleryüzlü personeliyle, hizmetleriyle, çocuklar için alternatif imkanlarıyla tek kelime ile süperdi.Dokuz anne ve sekiz çocukla gittiğimiz mekanı ne hale getirdiğimizi siz düşünün artık.Her yerini talan ediyoruz desek yeridir.Buna rağmen personelinde en ufak bir memnuniyetsizlik ifadesi görmedim.Aksine tüm isteklerimizi yerine getirdiler.Özellikle uzun saçlı erkek personele,çocukların telaşından dolayı adını sormayı unuttuğum için lütfen kusura bakmasın.Çocuklarımızla ilgilendiği için,fotoğraflarımızı çektiği için,özel isteklerimizi yerine getirdiği için bir kezde burdan teşekkür etmek istiyorum.

Mekanın sahibinide ayrıca tebrik etmek gerek.Siz yemeğinizi yerken çocukların sıkılmadan oynayabilecekleri o kadar güzel alanlar oluşturmuş ki,aklınızın çocukta kalmasına gerek kalmıyor.Mekanın bahçesinde kocaman bir park var.Öyle basit bir park da değil,içinde jetonlu arabalardan tutunda park aletlerine kadar hepsi var.Ayrıca içerde kapalı bir oyun evide mevcut.Hatta haftasonları çocuklara boyama,kesme,yapıştırma gibi faaliyetler yaptıran oyun ablalarıda geliyormuş.Daha ne olsun.Biz dokuz anne çok memnun kaldık,bu nedenle sizlere de gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.

Ayrıca bir çok annenin ortak sorununu dile getirerek oyun grubumuzu konu alan yazısı içinde http://www.egitimcianne.com sahibesi Pervin hanıma çok teşekkür ediyorum.


Not: Oyun grubumuz, biz annelerin bir araya gelerek oluşturmuş olduğu bir grup olduğundan ücretli değildir.

Çarşamba günü saat 10:00-12:00 arasında

Oyun Grubumuzun bu hafta gittiği mekan:
Bella Vista Restorant
Adres: Gölet mevkii-Bahçeşehir
Tel:0 212 669 42 55

12 yorum:

  1. Sevgili Burcu, öncelikle hoş bulduk :) Oğlum ve ben çok güzel vakit geçirdik.Öyle ki günün sonunda daha ev yolundayken oğlum kollarımda uyuyuverdi. Bu güzel gün için biz de sana teşekkür ediyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Burcu'cum eline koluna yüreğine sağlık benim güzel arkadaşım. her zamanki gibi çok ifade etmişsin oyun grubumuzu. bizde sana teşşekkür ediyoruz güzel yazın ve fotoğrafların için...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Burcu,
    Yaşını bilmiyorum ama Burcu demek geldi içimden. Oyun grubunuz ve gittiğiniz mekan harika, bayıldım. Oğlum 14 aylık ve her gün ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız. Özellikle dış mekan etkinliklerinize bizi de almanız için can atıyoruz. Ama biz İstanbul'un diğer ucu Pendik'teyiz. Avrupa yakası etkinlikler bizim için zor olur. Eğer Anadolu yakası bir etkinlik planlar ve bizi davet etmek isterseniz, seve seve geliriz.
    Sevgiler,
    İmren

    YanıtlaSil
  4. Haticeciğim güzel vakit geçirmiş olmanıza çok sevindim.Biz anneleri bile açık hava yoruyor ki miniklerimiz ne yapsın.En azından yolda uyumuş olmasına sevindim,uykusuz kalmasın minik paşam :)

    YanıtlaSil
  5. Gönülcüğüm teşekkür ederim, oyun grubumuz devam ettiği sürece yazmaya devam etmeye çalışacağım.Herşey miniklerimiz için...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili adsız;
    Adınızı bilmiyorum ama burcu diye hitap etmenize çok mutlu oldum, samimi olduğunuzu yansıtmışsınız teşekkür ederim.Evet gerçektende çok uzaktaymışsınız,keşke o taraflarda da yapabilme şansımız olsa ama hepimiz küçük çocuklu olduğumuzdan dolayı malesef o kadar uzak mesafelerde etkinlik yapmamız çok zor.Şayet etrafınızda aynı yaşıt bir kaç arkadaşınız varsa onlarla bile oğlunuzu bir araya getirmeniz sosyalleşmesine çok büyük katkı sağlar.Keşke yardımcı olabilseydim ama melsef :(

    YanıtlaSil
  7. Selam,
    Adım İmren. O zaman yakınlarda biraz arkadaş bulma çalışmaları yapacağız demek ki. :)
    Teşekkürler,

    YanıtlaSil
  8. burcucum eline ,yüreğine sağlık gene çok güzel bir yazı yazmışsın.Gerçekten çocuklar ve bizim için de güzel bir gündü.Umarım çocuklarımız bir ömür bu şekilde görüşmeye devam eder.Ayrıca mekan içinde gönül e çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Rica ederim sevgili İmren, en doğrusu bu şekilde olur sanırım.Umarım gönlünüze göre arkadaşlar bulursunuz.Bol oyunlu günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Sevcancığım minikler mutlu oldukça bizlerde mutlu oluyoruz,teşekkür ederim arkadaşım.İnşallah hep görüşsünler çocukluk arkadaşı olsunlar.Çarşamba günü görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  11. Hoş bulduk! :)Emeğine sağlık! Bu arada bana Pervin diye hitap edebilirsin ;)Katılımcı annelere de sevgiler. Bir sonraki etkinliği sabırsızlıkla bekliyoruz. Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  12. Öncelikle teşekkür ederim.Elbette ki sen bizim Pervinimiz oldun artık Pervinciğim.Alışkanlıktan dolayı mıdır nedir postlarımda her nedense yazı dilim biraz resmiyete kacıyor:)Hepimiz sabırsızlıkla bekliyoruz, haftaya da çok güzel bir mekan ayarladım.Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...