Küvetin İçine Havuz Yaptık

21 aylık olan oğlum hala su gördümü dayanımıyor. Yeter ki su olsunda ne oyunu olursa olsun diyenlerden.Bende su ile oynanan her türlü imkanı değerlendirmeye çalışıyorum.Yine oğlumun beni bunalttığı bir anda, aklıma öylesine geliverdi, iyiki de gelivermiş çünkü tam 1 saat banyodan çıkmadı.O gün balkon çok rüzgarlıydı ve banyoda oynamaya karar verdik. Küvetini su ile doldurdum, tüm deniz takımımızı içine atıverdim, kenarına da oğlumu oturttum.Tehlike önlemi olarak da kayıp düşmesin diye banyo süngerinin üzerine oturttum ve gerisi malum.Bir saat kesintisiz su ile dilediği gibi oynadı.Banyoda etrafa su sıçrattı derdi yok, üşüttü derdi yok, şayet balkonunuz camlıysa camlar mahvoldu derdi yok.Gerçi bunların hepsi (üşütme harici) olsa da hiç önemli değil bana göre. Belki basit bir oyun ama benim için oğlumun  mutlu olduğu her oyun çok kıymetli. Bu arada küvetimizin pembe olduğunu görmezden gelip siz mavi olarak düşünün :)) oğlumun karizması çizildi ama napalım arada bir olsun o kadarcık öyle değil mi?




6 yorum:

  1. çok güzel fikir tabiki de..suyla oynamak bizim de en güzel aktivitemiz.ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. hayranımm kaan'a da güzeller güzeli annesine de :)
    su deyince çocuklar asla hayır diyemiyorlar dimi,yazın son demlerini yaşadığımız şu zamanlarda zamanı iyi değerlendirmek adına çok güzel bir aktivite olmuş burcucum,emeğine sağlık
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Hafize Kunt;
    Çok teşekkür ediyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Tuğbacığım;
    Güzel sözlerin beni ne kadar da mutlu etti.Aynen öyle oluyor, çocuklarda ki bu su aşkı nedir böyle anlamış değilim.Kışın çok arayacağız bu aktiviteleri :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...