Yalancı Tiramisu

Malzemeler

  • 1 adet kakaolu pasta keki
  • 1 çorba kaşığı filtre kahve
  • 1 çorba kaşığı toz şeker
  • 1 çorba kaşığı kakao
  • 1 su bardağı sıcak su

Kreması İçin:


  • 3 çorba kaşığı un
  • 3 çorba kaşığı şeker
  • 1 adet yumurta sarısı
  • 1 paket labne peyniri
  • 1 paket vanilya
  • 2 bardak süt


Hazırlanışı : Sütü,yumurtayı ve şekeri bir kapta çırparak ocakta koyulaşıncaya kadar karıştırmaya devam edin.Ocaktan aldıktan sonra içine labne peynirini ve vanilyayı ilave edip biraz soğumasını bekleyin.Kekin her iki parçasını da şeker,kahve ve suyla yapılan karışımla ıslatın.Hazırladığınız kremayı kekin ortasına ve üstüne sürün.Kekin üzerine kakao serperek süsleyin.Rendelenmiş çikolata ile tiramisu üzerini süsleyebilirsiniz.Yaklaşık 1 saat kadar buzdolabında bekletip servis yapın
.

5 yorum:

  1. türk usulu en hafif en lezzetli tatlı alternatifi bence tremisu
    ben de sık sık yapıyorum tarifimiz hemen hemen aynı ancak ben yumurta sarısı eklemiyorum

    afiyet olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Aynen katiliyorum.Hem pratik, hemde lezzetli.Cocuklu ev hanimlarina pratik yapilmasi kolay lezzetler gerekiyor.Sana da afiyet olsun duygu

    YanıtlaSil
  4. en kısa zamanda bu tarifi uygulamak istiyorum ancak biraz beklemem gerek :(

    YanıtlaSil
  5. Gönülcüğüm senin şu diyet olayın bir hallolsun ben sana yapıp getiririm.Minik prensesimiz hele bir gelsin dünyaya :)))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...