Çekiliş Sonucu



Sevgili Takipçilerim,
Blogumda yapmış olduğum ilk çekilişin sonuçlarını en az sizler kadar ben de heyecanla bekliyordum. Sayılı günler çabuk geçti ve büyük gün geldi çattı. Duyurusunu yapmış olduğum üzere çekiliş için kayıtlar bugün saat 12:00'de kapandı ve çekiliş şartlarını yerine getiren aday sayısı toplamda 251 kişi oldu.

Öncelikle bu çekiliş için kayıt bırakan tüm takipçilerime ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum. Çünkü blog yazma ve yapılan paylaşımlar tamamen gönül işi, takip edildiği sürece paylaşımda bulunmaya devam etmek için güç topluyorum. Daha fazla takipçiye ulaşmamda vesile olan bu çekiliş için hediyeleri sağlayan oyuncakanneye de ayrıca teşekkür ediyorum. Bu çekilişte sevgili Arzu ile birlikte çalışmak gerçekten çok keyifliydi.

Arzu'nun katkıları ile verecek olduğumuz hediyeler umuyoruz ki ihtiyaç sahiplerine gidecek. Talihlilerimizin hediyeleri yaklaşan bayram dolayısıyla bayramdan hemen sonra kargoya verilecek. Böylelikle bayram tatili nedeniyle olası kargo gecikmelerinin de önüne geçmiş olacağız. 

Bu vesile ile herkesin Ramazan Bayramını da kutlamak istiyorum, zira bayram tatili için bir kaç gün şehir dışında olacağım. Bayramdan sonraki ilk paylaşımıma kadar herkese mutlu bir tatil diliyor, kazanan talihlilerimizi tebrik ediyor,miniklerimizin hediyelerini güle güle kullanmasını diliyorum.

Eveeeeeeet, şimdi gelelim ben dahil herkesin heyecanla beklediği çekiliş sonuçlarına;
Linkten tüm listeyi ve sonuçları görebilirsiniz.

http://www.cekilisyap.com/burcu-kaan-5


  • Kazanan ve yedek talihlilerimizin bana bilgilerini mail atmaları gerekmektedir.
  • Hediyeler, asıl talihlilere ulasılamazsa yedek talihlilere gõnderilecektir.
  • Kazanan talihlilerden ricam kazandıkları hediyeleri, bebekleriyle birlikte fotoğraflarını çekip bana mail atmalarını rica edeceğim.Bu şekilde hediyeleri ulaşıp ulaşmadıklarını da teyit etmiş olacağız.

burcu-kaan Çekiliş Sonuçları

Asıl Talihliler: emotional_adlem, Yemliha kılcı, tugba elma, kemal gürbüz, betül papatya, cansu eren, nihalmete

Yedek Talihliler: hira, mehtap balca, Mine Güvenç, Emine Çengel, fatfet fat, Nur Berkün, ozlem

Çekiliş İlan Adresi:
http://www.cekilisyap.com/burcu-kaan-5

9 yorum:

  1. gule gule oynasin yawrular . kazananlari tebrik ediyoruz

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler kazanan annelere ve miniklere... oyuncaklar ile ilgili yorumlarinizi bekliyoruz ;)

    YanıtlaSil
  3. biz kazanamdık üzüldük ama kazananları tebrik ediyoruz. Güle güle oynasın kuzucuklar :)

    YanıtlaSil
  4. çok mutlu oldum mail atıyorum teşekürler

    YanıtlaSil
  5. mail adresnizi bulamıyorum :/

    YanıtlaSil
  6. Bende tebrik ediyorum kazanan arkadaslarimizi,umarim ihtiyac sahiplerine gitmistir.miniklerimiz gule gule oynasinlar.kemal bey sayfanin en basinda sol sutunda mail adresim var,iletisim formundan da bilgilerinizi gonderebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. çok çok mutluyuz bizde kazanmışız oğlumun şansı, sabırsızlıkla oyuncağımızı bekliyoruz. Burcu çok teşekkür ediyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Burcucum bende kazanmışım. Cok sevindim. Ilk kez birsey kazaniyorum çekilişte. Emegi geçenlerin ellerine sağlık. Arzuyu seni ve kuzularinizi çok öptüm

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...