Üç Blog Arasından Birinci Seçildik

Değerli Takipçilerim, 

Araya giren bayram tatili ve öncesinde bilgisayarımda yaşadığım sorun sebebiyle bir süredir blogumda sizlerle paylaşımda bulunamıyordum. Öncelikle herkesin geçmiş bayramını kutluyor, sevdikleri ile birlikte sağlık ve sıhhat dolu nice bayramlar diliyorum.

Gerçi bilgisayarım henüz servisten gelmedi ve ne zaman geleceği de belli değil. Bu yüzden daha bir süre eşimin bilgisayarı ile idare etmeye çalışacağım.

Gelelim başlıkta da belirtmiş olduğum konumuza; Blogumun katıldığı ankette birinci olmasının heyecanını ve gururunu yaşıyorum. Birçoğunuzun yakından takip ettiği üzere, Bebegimherşey blogunun düzenlemiş olduğu ankette siz değerli takipçilerimin destekleriyle üç blog arasında birinci seçildim. Bloguma oy vererek destek olan tüm takipçilerime buradan bir kez daha teşekkür ediyorum. Düzenlediği bu anket için blogun sahibi Buket Hanım'a da özellikle anket için harcadığı zaman ve verdiği emekler için ayrıca teşekkür ediyorum.

Ankete katılan bloglar açısından oldukça heyecanlı bir süreçti ve doğal olarak hepimiz sonucu merakla bekledik. Kazanan olarak en çok da benim beklediğime değdi. Sonuçta birinci olmanın vermiş olduğu mutlulukla beraber bir de yoğurt yapma makinesi kazandım. Uzunca bir süredir evde hazır yoğurt kullanmıyoruz, hem oğlum hem de kendimiz için yoğurdu kendim yapıyorum. Yoğurt yapmanın püf noktalarını daha önce paylaşmıştım, buradan göz atabilirsiniz. Benim için bundan böyle yoğurdu sarıp sarmalayıp mayalama devri sona erdi, artık yeni yoğurt makinemle yoğurt mayalamak benim için çok daha kolay ve pratik olacak. Sonuç açıklandıktan hemen sonra gönderimi yaptığı için makinem de elime ulaştı, Buketciğim hediyeme bayıldım. Gerçekten çok işime yarayacak bir hediye oldu, bir kez daha çok teşekkür ederim. Kullandıkça aklıma bu yarışmada yaşadığım heyecan gelecek :)

Diğer bir teşekkürü de, katılımlarından dolayı anketin diğer katılımcıları olan Noni ve Amigurumi bloglarına etmek istiyorum. Noni'nin fotoğraflarını yakından takip ediyor ve oldukça başarılı bulduğumu söylemek istiyorum. Amigurumi, seninde ellerine sağlık gerçekten yetenek isteyen bir iş yapıyorsun. El emeğine bayıldım, minikler için çok güzel oyuncaklar yapıyorsun, sana da bol kazançlar diliyorum.

İşte kazandığım yoğurt yapma makinem...


6 yorum:

  1. Güle güle kullan canım, sen de takipcilerin de kesinlikle hak ettiniz. Son anda resmen oylar sel oldu, oluk oluk aktı. Biz anneler fanatik olmaya görelim sonuna kadar destekliyoruz işte. Bu arada noniyi de geride bırakmak her baba yiğidin harcı degildir. Hakkını vermek lazım. Amigurumi de aynı şekilde, bir çok takipcisi olan güzel bir blog. Bravo o yüzden, ciddi bir başarıydı. Bu arada meyveli yogurt da yapmanı tavsiye ederim, bayılıyor minnoşlar. Ben yakında mangolu bir tarif paylaşacağım zaten. Sevgiler. www.bebegimhersey.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. sağlıklı günlerde kullan burcucum,kesinlikle hakettin

    YanıtlaSil
  3. Esme CAN,Tuğba Akkaya Maden,tugba elma çok çok teşekkür ediyorum.Sizlerin desteği olmasaydı kazanamazdım, sizin sayenizde birinci olduk.tekrar tekrar teşekkür etmek istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Ooh tebrikler!;)
    Mis mis yoğurtlar yesin kaan oğlan !

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ediyoruz Özge teyzesi :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...