Kaptan Bardağa Aktarma

Aktarma aktivitesine iyiki de başlamışız.Geçen gün oğlumun oyun alanına aktarma aktivitesi için hazırladığım fındıklar oldukça işe yaradı.O gün tam bir saat aktarma yapan oğlum işi daha da ilerleterek bugün kendiliğinden etkinlik yapmaya karar vermiş.Bir baktım ki eline plastik bir kap alıp havuzunun başına geçmiş, kepçe ile fındıkları bardağına dolduruyor.Bardağını doldurdukça boşaltıyor, kepçe ile tekrar dolduruyor. Benim oğlum büyüdü de oyunlarına artık konsantre olmuş bir şekilde devam ediyor ya öyle mutlu oluyorum ki...Bu günleri gördükçe, annelik benim için ayrı bir anlam kazanmaya başladı.










3 yorum:

  1. Kaan sen buyudun de aktarma calismalaina mi basladin Teyzecik ya :) aferin sana :) oyun alaninda da pek bi mutlusun masallah :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyoruz teyzesi,annesi bile inanamıyorum,büyüyüpte çalışmalarına konsantre olmuş bir şekilde etkinlik yaptığına :) etka abisine yetişecek az kaldı :)

    YanıtlaSil
  3. Nıhayet kavustugumuz kum su aktıvıte havuzumuzla bızde fındık aktarması yapmak ıçın babamızın fındık getırmesını beklıyoruz.bu aktıvıte masası coook guzel.bu havuzla olan ve olacak olan aktıvıtelerınızı sabırıklıkla beklıyoruz

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...