Yap - Boz Oynuyoruz

Yap-bozlar çocukların sorunu algılama, toparlama ve çözmesine yönelik bir oyun olmaktan öte aslında bir çeşit organizasyondur. Yap-bozlar çocukların organize etme yeteneğini ve mevcut olan şeyleri başka bir şekilde sunma becerisini geliştirmektedir.

Migros indiriminden aldığım ve Kaan'la tanıştırmak için bir süredir beklediğim yap-bozları ortaya çıkarma zamanının geldiğini düşündüm. Aldığım iki yap-bozdan bir tanesi diğerine göre daha kolay, diğeri ise biraz daha zor gibiydi. Oğlum, yap-bozlarla yeni tanıştacağı için hemen sıkılıp kaçmasın diye ilk etapta kolay olanı ortaya çıkarttım. 

Yap-bozun başına oturduğumuzda ilk önce her zamanki gibi ben yaptım ve beni izleyerek yapması gerekenleri anlamaya çalıştı. Önce yuvarlak olan yap-bozları yuvalarına takıp çıkarma işini çözdü. Bunu o kadar çabuk yaptı ki ben de şaşırdım. Sonraki aşamada ise dikdörtgen olanları çıkartması çok kolay oldu fakat takarken biraz zorlandı.Annesinin de çok az yardımıyla dikdörtgen olanları da çözünce büyük keyifle oynamaya devam etti.Yapbozlar oldukça hoşuna gitmiş olmalı ki diğer oyunlarımızdan biraz daha uzunca bir  süre bunlarla oynadık.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...