İlk Oyun Grubumuz

Nurturia annelerinden Yağmur'un (yağmur_nehir) organize ettiği oyun gurubumuzu bugün başlatmış olduk.Öncelikle Yağmur'a bu organizasyon için teşekkür ederek başlamak istiyorum yazıma.Öyle güzel hazırlanmış ki, hiçbir detayı atlamamış. Aktiviteler için el emeğiyle hazırladığı boyama şablonları, yüz oluşturmak için yine kendi elleriyle yapmış olduğu göz,ağız,burun gibi cisimler, kendi yaptığı eşleştirme kartları v.s Tekrar tekrar teşekkür ediyorum Yağmurcuğum, eline emeğine sağlık. Gel gelelim programa. Önce bebeklerimizi hem ortama alışması açısından, hemde birbirlerine alışması açısından ilk yarım saat oyun alanında serbestçe oynadılar. Bizde bu arada hem tanışma, hem de kahvelerimizi içme fırsatı yakalamış olduk. Sonrasında oyun alanına biz annelerde girerek masamıza boyama yapmak için kurulduk.İlk etapta Kaan efendi bir kaç dakika arkadaşlarını izleyerek gaza geldi ve bir iki karalama yaptı,sonrasında Kaan'ı tutabilene aşkolsun.Küçük sıpam hemen sıkıldı ve masayı terkederek kendi kendine takılmayı tercih etti. Oğlumun bu tür bir tepki göstereceğini az çok tahmin ediyordum, çünkü hem uyku saati gelmiş, hemde kalem tutma konusunda yeterince tecrübemiz yoktu henüz. Ayrıca gurubun en küçüğü de benim oğlumdu.Diğer bebekler anneleriyle boyama ve yüz oluşturma aktivitesini gerçekleştirirken bende izlemekle yetindim.İlerleyen zamanlarda oğlumunda eşlik edeceği konusunda ümitliyim :)

Programın devamında dans vardı.İşte bu oğlumun ilgisini çekecek bir aktiviteydi.Yağmur teyzemiz ingilizce şarkı söyleyerek bebekleri coşturmayı başardı.Bu aktiviteye hepsi katıldı. Hem zıp zıp zıpladılar,hemde şarkıya eşlik etmeye çalışarak dans ettiler.Dansla bugünün finalini yapmış olduk.

İşin özü dostlar bugün, hem benim için hemde oğlum için oldukça keyifli ve bol aktiviteli bir gün geçirmiş olduk.Haftaya katılımcılarımızın daha da artacağını ümit ederek o günün gelmesini iple çekiyorum.





6 yorum:

  1. Canim cok tesekkur ederim ovgu dolu sozlerin icin cok mahcup ettin beni ben kuzucuklar keyifli vakit gecirsinler diye yaptim herseyi :) tabi ilk gunumuz oldugundan ve katilimda bu ilk sefer icin az olunca aslinda programladigim bir cok seyi yapamadik aslinda ama olsun haftaya insallah :) bizde cok keyifli vakit gecirdik bende hersey icin sana cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Biz devam ettiğimiz sürece katılımın hızla artacağını düşünüyorum.Teyzesi kuzucuklar çok güzel eğlendiler.Bence çok şey yaptın,daha ne olsun ki.Tekrar tekrar teşekkür ediyoruz canım.Hacerde katıldığı için ona da ayrıca teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Nasıl katilabiliriz bilgi verir misiniz demirmustafa42@hotmail.com cvp bekliyorum acil tskler

    YanıtlaSil
  4. Sevgili adsız herhangi bir şartımız yok, yakın mesafede ve katılabilecek durumdaysanız rahatlıkla katılabilirsiniz.Biz annelerin kurduğu bir grup olduğundan ücretli değildir.Size mail ile ulaşacağım

    YanıtlaSil
  5. ayy cook guzel.biz de katılmak istiyoruz.ne tarafta yeriniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz İstanbul-Beylikdüzündeyiz.Yakınsanız bekleriz ama mekan değişikliği yaptık.Resimlerde gördüğünüz mekanda değiliz, başlıklardan oyun grubu adlı kayıta göz atarsanız son zamanlarda gerçekleştirdiğimiz anaokulunu da görebilirsiniz.Sevgiler...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...